مدیریت کارآفرینی
- ارتقاء شناخت جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی نسبت به کارآفرینی
- ترویج و ارتقاء روحیه و فرهنگ کارآفرینی و تلاش در جامعه دانشگاهی
- ترغیب و جذب جامعه دانشگاهی به دوره های آموزش کارآفرینی
- گسترش تحقیقات تفصیلی در خصوص کارآفرینان، پروژه های کارآفرینی، محیط و فضای کارآفرینان و سایر زمینه های مرتبط با توجه به شرایط و مقتضیات ایران
- آگاه سازی جامعه دانشگاهی در مورد کارآفرینان و نقش آنان در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفاه
- شناخت، تربیت و پرورش دانشجویان کارآفرین
- انتقال دانش و دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کارآفرینی از خارج به داخل کشور
- بسترسازی و حمایت های مالی، اطلاعاتی و مشاورههای لازم در جهت راه اندازی فعالیت های کارآفرینی دانشجویان
- ارائه آموزش های کارآفرینی در قالب سمینارها، کارگاه ها، دروس انتخابی و ایجاد رشته کارآفرینی
- برنامه ریزی، تدوین و تامین محتوا و ابزارها و امکانات آموزشی کارآفرینی در دانشگاه