مدیریت امور مالی
شرح وظایف مدیریت امور مالی
- هدایت و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای اداری و تنظیم برنامه کار ادارات تابعه مدیریت مالی
- تنظیم و نگهداری دفاتر بانک و ثبت صورت حسابهای واصله از بانک
- صدور برگه های محاسباتی
- تنظیم اسناد فوق العاده مزایا و سایر هزینه ها
- همکاری مستقیم با مدیریت بودجه و تشکیلات جهت هماهنگی امور مربوطه به تدوین بودجه های جاری و عمرانی دانشگاه
- ایجاد یک سیستم اطلاعاتی مالی جهت کنترل بهتر فعالیت های مالی دانشگاه و دسترسی سریع با این گونه اطلاعات برای ارائه به واحدهای ذیربط و مقامات بالاتر
- ثبت و نگهداری دفاتر روزنامه کل و معین و کنترل دفاتر معین از طریق دفتر کل
- تنظیم و نگهداری حسابهای دانشگاه
- تنظیم حسابهای بانکی مربوط به اعتبارات ارزی
- نظارت دقیق و تشکیل حسابداری اموال،انبار گردان با کمک تدارکات،مناقصات و مزایده ها
- کامپیوتری کردن صورت اموال