مدیریت امور اداری
- تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
- انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت وسالم سازی محل کار وتأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
- تأمین وسایل ارتباطی و مخابراتی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
- برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
- پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
- برنامه ریزی جهت شرح وظایف و عملکرد بخش خدماتی
- رضایتسنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمانسنجی ارائه خدمات از طریق فرم های مربوطه
- نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم
- حفظ و نگهداری ساختمان، تأسیسات ایمنی، مخابرات، آتش نشانی و .....
- کنترل و دفع زباله، نظافت عمومی و نظارت بر امر بهداشت ساختمان
- نظارت و کنترل امور مربوط به آبدارخانه و پذیرایی جلسات
- کنترل و بکارگیری و نظارت بر فعالیت و عملکرد نیروهای خدمات، تأسیسات و ...
- کنترل عمومی کلاسها از نظر تجهیزات شامل صندلی ها، وایت برد، روشنایی، رنگ، گرمایش، سرمایش و سایر موارد
- نظارت بر امور دفتری و بایگانی حوزه امور عمومی