پژوهشی

-چگونه کارگاه برگزار کنیم؟روند ثبت درخواست و برگزاری کارگاه به چه صورت است؟درصورت تمایل به برگزاری کارگاه برای دانشجویان، می­بایست کاربرگ برگزاری کارگاه را تکمیل و به کارشناس پژوهش دانشگاه ارسال نمایید.کاربرگ به دفتر همایش­ها و کنفرانس­ها ارجاع داده می­شود و درصورت موافقت، در شورای پژوهش و فناوری دانشگاه مصوب و طراحی پوستر و تبلیغات آن آغاز می­گردد.

-چند کتاب می­توانیم از کتابخانه به امانت دریافت کنیم؟دانشجویان کارشناسی حداکثر دو کتاب و دانشجویان کارشناسی ارشد حداکثر 4 کتاب به مدت دو هفته می توانند از کتابخانه کتاب امانت بگیرند و در صورت امکان می توانند تا دو هفته ی دیگر تمدید نمایند.

-چگونه می­توانیم ایمیل دانشگاهی داشته باشیم؟برای داشتن ایمیل دانشگاهی ابتدا فرم " درخواست ایمیل دانشگاهی" را تکمیل و به کارشناس واحد انفورماتیک ارسال بفرمایید. لینک فرم

-آدرس ایمیل دانشگاه چیست؟info@aletaha.ac.ir

-چگونه از طریق wi-fi به اینترنت دانشگاه متصل شویم؟نام کاربری شما شماره دانشجویی و رمزعبورتان چهار شماره آخر کدملی می­باشد.

-چگونه و از کدام پایگاه­ داده­های علمی می­توانیم مقاله و کتاب دریافت نماییم؟با مراجعه به دانشگاه و اتصال از طریق اینترنت دانشگاه می­توانید مقالات داخلی و کتب خارجی از پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا دانلود نمایید.