فراخوان پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد سهمیه استعداد درخشان مؤسسه آموزش عالی آل طه (سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴)

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ | ۱۳:۰۹ کد : ۲۸۵ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۰۸

 

فراخوان پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد سهمیه استعداد درخشان مؤسسه آموزش عالی آل طه

(سال تحصیلی 1405-1404)

مؤسسه آموزش عالی آل طه در راستای اجرای سیاست‌های حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به استناد بخشنامه شماره 300430/و مورخ 1398/11/06 ، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور متقاضی استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در سال 1404 در رشته‌های مندرج در انتهای این اطلاعیه (جدول شماره 1 الی 3) دانشجوی بدون آزمون می‌پذیرد.

خواهشمند است متقاضیان محترم پس از دریافت و مطالعة دقیق آیین نامه در صورت داشتن شرایط طبق مراحل زیر اقدام نمایند:

  1. تکمیل فرم درخواست" استفاده از تسهیلات پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان"
  2. تهیه گواهی رتبه و ریزنمرات تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل
  3. تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت وجود توضیحات، تصویر صفحة توضیحات نیز ارسال شود)
  4. تصویر کارت ملی
  5. مبلغ 5/000/000ریال (پانصد هزار تومان) جهت بررسی مدارک و انجام امور آموزشی

شایان ذکر است هزینه واریزی غیر قابل استرداد می‌باشد.

  1. داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 1404 فایل pdf مدارک فوق‌الذکررا به آیدی @maryamshirazi1988 تلگرام ارسال نمایید.

جدول شماره 1 : رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشکدة فنی و مهندسی   پذیرش استعداد درخشان

ردیف

عنوان رشتة تحصیلی

1

مهندسی عمران - زلزله

2

مهندسی عمران - سازه

3

مهندسی عمران مدیریت ساخت

4

مهندسی عمران مهندسی ومدیریت منابع آب

5

مهندسی عمران مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی

6

مهندسی برق مدار مجتمع الکترونیک

7

مهندسی کامپیوتر نرم افزار

 

 

جدول شماره 2 : رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشکدة علوم انسانی   پذیرش استعداد درخشان

 

 

ردیف

عنوان رشتة تحصیلی

1

حقوق خصوصی

2

حقوق کیفری و جرم شناسی

3

فلسفه و کلام اسلامی

جدول شماره 3 : رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشکدة علوم پایه   پذیرش استعداد درخشان

ردیف

عنوان رشتة تحصیلی

1

ژنتیک

2

میکروبیولوژی

 

 

 

 

 

جهت دریافت فرم کلیک نمایید.

جهت دریافت آیین نامه کلیک نمایید.

 

 


( ۴ )