دفتر نظارت و ارزیابی
وظایف و اختیارات:
- تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی براساس آئیننامه مصوب جامع مدیریت دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
- تعیین و تصویب اصول، سیاستها، خط مشیها و برنامههای کلی حاکم بر امور نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی
- بررسی و تصویب طرحهای کلان مطالعاتی و تحقیقاتی در حیطه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه
- تصویب ضوابط و آیین نامهها و دستورالعملهای اجرایی مورد نیاز در زمینه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
- انجام امور مربوط به ارزیابی اعضای هیئت علمی، مدیران و کارمندان دانشگاه زیر نظر ریاست دانشگاه
- نظارت بر حسن اجرای آییننامهها و بخشنامههای ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح
- ارائه پیشنهادات لازم به شورای دانشگاه، هیئت مؤسس و هیئت امناء در جهت ارتقای دانشگاه