برگزاری کارگاه رباتیک

نویسنده:
موسسه آموزش عالی آل‌طه
تاریخ انتشار:
24 دسامبر 2023
دیدگاه ها:
Image-News36

کارگاه رباتیک به منظور آشنایی با دوره رباتیک و جذب در تاریخ 28 آذر در کلاس 304 برگزار گردید.

کارگاه رباتیک به منظور آشنایی با دوره رباتیک و جذب در تاریخ 28 آذر در کلاس 304 برگزار گردید.

خانم دکترمعظمی پور(مهندسی برق) و آقای دکتر مرادخانی (مهندسی برق)در رابطه با انواع ربات مطالبی را عنوان کردند در پایان برای تشکیل گروه رباتیک دانشگاه از بین دانشجویان علاقه مند ثبت نام به عمل آمد.

دوره پیشرفته این کارگاه آموزشی در آینده نزدیک برگزار می شود.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

روزمعلم03

مراسم قدردانی از اساتید به مناسبت بزرگداشت روز معلم و یادبود استاد شهید مرتضی مطهری در دانشگاه آل‌طه

استعداد درخشان03

فراخوان پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد سهمیه استعداد درخشان مؤسسه آموزش عالی آل طه (سال تحصیلی 1406-1405)

صدای قلم

پویش صدای قلم

اطلاعیه

راه های ارتباطی دانشجویان

اطلاعیه

کانال ارتباطی دانشجویان با گروه

اطلاعیه

اطلاعیه شروع کلاس‌ها