فراخوان پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد سهمیه استعداد درخشان مؤسسه آموزش عالی آل طه (سال تحصیلی 1406-1405)
مؤسسه آموزش عالی آل طه در راستای اجرای سیاستهای حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به استناد بخشنامه شماره 300430/و مورخ 06/11/1398 ، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاهها…
مؤسسه آموزش عالی آل طه در راستای اجرای سیاستهای حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و به استناد بخشنامه شماره 300430/و مورخ 06/11/1398 ، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور متقاضی استفاده از تهسیلات پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در سال 1405 در رشتههای مندرج در انتهای این اطلاعیه (جدول شماره 1 الی 3) دانشجوی بدون آزمون میپذیرد.
خواهشمند است متقاضیان محترم پس از دریافت و مطالعة دقیق آیین نامه در صورت داشتن شرایط طبق مراحل زیر اقدام نمایند:
- تکمیل فرم درخواست” استفاده از تهسیلات پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان”
- تهیه گواهی رتبه و ریزنمرات تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل
- تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت وجود توضیحات، تصویر صفحة توضیحات نیز ارسال شود)
- تصویر کارت ملی
- مبلغ 000/000/5ریال (پانصد هزار تومان) جهت بررسی مدارک و انجام امور آموزشی
شایان ذکر است هزینه واریزی غیر قابل استرداد میباشد.
- داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 1405 فایل pdf مدارک فوقالذکررا به واحد آموزش کل ارسال نمایید.
سلام. ترم ۶ هستیم . آیا میشود ثبت نام کرد؟
شرایط استعداد درخشان از نظر شما چیست ؟
سلام و درود
با اموزش دانشگاه تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.