پویش صدای قلم
این روزهایمان عجیب میگذرد…دلمان میخواهد به هرکه میرسیم سفره دلمان را باز کنیم و دلنامه بخوانیم برایش…📜از دلتنگی رهبر شهیدمان بگوییم؛از داغ گلهای پر پر شده؛ 🥀از استقامتِ وطنِ زخم خورده 🇮🇷از ایستادگی ملتِ همیشه…
این روزهایمان عجیب میگذرد…
دلمان میخواهد به هرکه میرسیم سفره دلمان را باز کنیم و دلنامه بخوانیم برایش…📜
از دلتنگی رهبر شهیدمان بگوییم؛
از داغ گلهای پر پر شده؛ 🥀
از استقامتِ وطنِ زخم خورده 🇮🇷
از ایستادگی ملتِ همیشه در صحنه…
🔻پویشِ صدای قلم
فرصتیست برای اشتراکِ روایتهای مردی از حساسترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی ایران،
روایت هایی که اگر خودمان و از ایرانمان به جهانیان نگوییم،
دشمن، تحریفش میکند و آنطور که دوست دارد قلم میزند برای آیندگان…
پس یاعلی میگوییم، قلم برمیداریم🖍
و از داغ رهبرِ شهیدمان مینویسیم،
از همدلی و اتحاد
از تکنولوژی نظامی
از دل نگرانی ها و شجاعت مان
تا روایتِ درست، بماند یادگار
در صفحهی خونینِ تاریخ…
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
✅ منتظر دلنوشتههایتان هستیم …🙏
🔻آیدی ارسال روایات در پیام رسان بله: @seyedmohammadii