رد کردن و رفتن به محتوا
-
افزایش نظم، دقت و سرعت ارائه خدمات کارکنان به اساتید و دانشجویان
-
افزایش سطح ارائه خدمات رفاهی به کارکنان دانشگاه
-
افزایش اطلاعات اعضای هیأت علمی در رابطه با بخشنامهها، آییننامهها و مصوبات استخدامی و ترفیعی
-
ساماندهی حضور و غیاب، مرخصیها و مأموریتهای روزانه کارمندان در سطح دانشگاه
-
ساماندهی فضاهای عمومی در سطح دانشگاه
-
ساماندهی حضور، مرخصی و ماموریتهای اعضای هیئت علمی
-
استقرار اتوماسیون کامل اداری در سطح دانشگاه
-
پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز، کنترل و اعمال نظارت بر کارکرد ادارات تابعه دانشگاه
-
دریافت ارائه گزارش مالی ماهیانه و سالیانه دانشگاه
-
تهیه نقشه جامع ساختمانهای دانشگاه با توجه به نیازهای آتی و ایجاد هماهنگی در اجرای طرح های ساختمانی و تاسیساتی و راهسازی
-
نگهداری فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و رفاهی و ورزشی
-
اعمال نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های اداری و استخدامی
-
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و آئین نامه های مالی و معاملاتی
-
نظارت بر تهیه و تنظیم قراردادهای پیمانکای و احداث ساختمان ها و تاسیسات دانشگاه
-
نظارت بر تعمیرات اساسی
-
نظارت بر انجام خریدهای دانشگاه و قراردادها
-
تخصیص با برنامه و بهموقع منابع مالی
-
افزایش سطح و ضریب مکانیزاسیون اداری و مالی با هدف پاسخگویی سریعتر و سادهتر به نیازها و پشتیبانی بهتر بخشهای مختلف دانشگاه
-
سعی در تسهیل و روانسازی امور جذب، استخدام و کارگزینی همکاران هیاتعلمی و غیر هیاتعلمی
-
انجام و نظارت بر حسن انجام کلیه امور اداری، مالی، عمرانی و رفاهی دانشگاه براساس قوانین، ضوابط، مصوبات و آییننامههای مربوطه
-
تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت، تنگناها و مشکلات، فرصتها و تهدیدات پیشرو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
-
انجام تعمیرات اساسی بهطور مستمر به منظور احیا و نگهداری ساختمانها، فضاها و تاسیسات فرسوده دانشگاه
رفتن به بالای صفحه