اهداف و مأموریت‌ها

  • افزایش نظم، دقت و سرعت ارائه خدمات کارکنان به اساتید و دانشجویان
  • افزایش سطح ارائه خدمات رفاهی به کارکنان دانشگاه
  • افزایش اطلاعات اعضای هیأت علمی در رابطه با بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و مصوبات استخدامی و ترفیعی
  • ساماندهی حضور و غیاب، مرخصی‌ها و مأموریتهای روزانه کارمندان در سطح دانشگاه
  • ساماندهی فضاهای عمومی در سطح دانشگاه
  • ساماندهی حضور، مرخصی و ماموریتهای اعضای هیئت علمی
  • استقرار اتوماسیون کامل اداری در سطح دانشگاه
  • پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز، کنترل و اعمال نظارت بر کارکرد ادارات تابعه دانشگاه
  • دریافت ارائه گزارش مالی ماهیانه و سالیانه دانشگاه
  • تهیه نقشه جامع ساختمانهای دانشگاه با توجه به نیازهای آتی و ایجاد هماهنگی در اجرای طرح های ساختمانی و تاسیساتی و راهسازی
  • نگهداری فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و رفاهی و ورزشی
  • اعمال نظارت بر اجرای قوانین و آئین نامه های اداری و استخدامی
  • نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و آئین نامه های مالی و معاملاتی
  • نظارت بر تهیه و تنظیم قراردادهای پیمانکای و احداث ساختمان ها و تاسیسات دانشگاه
  • نظارت بر تعمیرات اساسی
  • نظارت بر انجام خریدهای دانشگاه و قراردادها
  • تخصیص با برنامه و به‌موقع منابع مالی
  • افزایش سطح و ضریب مکانیزاسیون اداری و مالی با هدف پاسخ‌گویی سریع‌تر و ساده‌تر به نیازها و پشتیبانی بهتر بخش‌های مختلف دانشگاه
  • سعی در تسهیل و روان‌سازی امور جذب، استخدام و کارگزینی همکاران هیات‌علمی و غیر هیات‌علمی
  • انجام و نظارت بر حسن انجام کلیه امور اداری، مالی، عمرانی و رفاهی دانشگاه براساس قوانین، ضوابط، مصوبات و آیین‌نامه‌های مربوطه
  • تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت، تنگناها و مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدات پیش‌رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
  • انجام تعمیرات اساسی به‌طور مستمر به ‌منظور احیا و نگهداری ساختمان‌ها، فضاها و تاسیسات فرسوده دانشگاه