اداره تدارکات

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

  • دریافت فهرست لوازم فنی و اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید و تدارک آنها بر اساس برنامه زمانی و اولویت ها
  •  دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت و پیگیری آن تا هنگام تحویل کالا
  •  استعلام بها (یا مناقصه) و مقایسه قیمت ها و انتخاب نازلترین قیمت، برابر مقررات
  •  اقدام به سفارشات به خرید کالا و تحویل آن به واحدهای مربوطه با هماهنگی مسئولین ذیربط
  •  وصول کالا و  توزیع آن به واحدهای مربوط
  • برنامه‌ریزی تعمیرات وسایل اداری و فنی و عقد قراردادهای لازم
  •  تطبیق مشخصات کالای تحویلی با درخواست‌ها
  • دریافت خسارات بیمه ای کالاها
  •  پیگیری کسری محموله ها
  •  پیش بینی نیازمندی‌های سالانه از نظر تدارک لوازم و وسایل با نظر مقامات مافوق ارائه آن به مسئولین ذیربط
  • اخذ تنخواه گردان ازحسابداری و تحویل آن به کارپرداز و واریز آن درآخر سال مالی
  •  تهیه بیلان موجودی انبار براساس دفاتر و کارتکس
  •  کنترل انبار کلیه واحدهای حوزه ستادی بوسیله کاردکس یا کامپیوتر و انجام محاسبات آماری به منظور تشخیص خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها
  •  اعلام نظر درخصوص هزینه‌های جاری دانشگاه به مسئول مربوطه
  •  انجام کلیه امور تدارکات و کارپردازی پس از تخصیص بودجه مصوب
  • تنظیم اسناد هزینه خریدها و ارسال آن به واحد مالی دانشگاه
  •  انجام سایر امور محوله از سوی مافوق درحیطه وظایف