رد کردن و رفتن به محتوا
- دریافت فهرست لوازم فنی و اداری مورد نیاز واحدها و تنظیم برنامه خرید و تدارک آنها بر اساس برنامه زمانی و اولویت ها
- دریافت درخواست کالا از واحدها و ثبت و پیگیری آن تا هنگام تحویل کالا
- استعلام بها (یا مناقصه) و مقایسه قیمت ها و انتخاب نازلترین قیمت، برابر مقررات
- اقدام به سفارشات به خرید کالا و تحویل آن به واحدهای مربوطه با هماهنگی مسئولین ذیربط
- وصول کالا و توزیع آن به واحدهای مربوط
- برنامهریزی تعمیرات وسایل اداری و فنی و عقد قراردادهای لازم
- تطبیق مشخصات کالای تحویلی با درخواستها
- دریافت خسارات بیمه ای کالاها
- پیگیری کسری محموله ها
- پیش بینی نیازمندیهای سالانه از نظر تدارک لوازم و وسایل با نظر مقامات مافوق ارائه آن به مسئولین ذیربط
- اخذ تنخواه گردان ازحسابداری و تحویل آن به کارپرداز و واریز آن درآخر سال مالی
- تهیه بیلان موجودی انبار براساس دفاتر و کارتکس
- کنترل انبار کلیه واحدهای حوزه ستادی بوسیله کاردکس یا کامپیوتر و انجام محاسبات آماری به منظور تشخیص خرید کالاهای مورد پیشنهاد واحدها
- اعلام نظر درخصوص هزینههای جاری دانشگاه به مسئول مربوطه
- انجام کلیه امور تدارکات و کارپردازی پس از تخصیص بودجه مصوب
- تنظیم اسناد هزینه خریدها و ارسال آن به واحد مالی دانشگاه
- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق درحیطه وظایف
رفتن به بالای صفحه