اداره امور انبارها

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

شرح وظایف انباردار:

  • تطبیق کالاهای خریداری و تحویل شده به انبار با نمونه اصلی آنها.
  • رسیدگی موجودی انبار و صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و مطلع ساختن کارپرداز جهت تجدید سفارش.
  • ارائه فاکتورهای مربوطه بانضمام فرم تحویل کالا به مقام مافوق.
  • کنترل ورود، خروج، ثبت و نگهداری موجودی کالا با رعایت ضوابط مربوطه (صدور قبض انبار)
  • کنترل کالا از لحاظ انطباق کمی و کیفی با نمونه‌ها و مشخصات مندرج در حواله، اسناد و درخواست‌ها در هنگام تحویل
  • تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالا با توجه به نوع، وزن، حجم و میزان مصرف آن‌ها
  • رسیدگی به موجودی انبار و آگاه کردن مقام مسئول برای تجدید سفارش
  • انجام مراقبت لازم در حفاظت و ایمنی انبار برای جلوگیری از فساد، شکستگی و دیگر خطرات
  • طبقه‌بندی، شماره‌گذاری اجناس و مواد انبار برای قرار دادن آنها در مکان مناسب و در صورت نیاز الصاق برچسب به آن‌ها
  • انجام امور انبارگردانی و ارائه گزارشات ادواری و موردی از موجودی انبار به مسئول مربوطه
  • صدور حواله کالا برای خروج از انبار
  • ثبت کالاهای تحویلی و دریافتی در کارتهای انبار و نظارت در ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها و همچنین امضاء کلیه اسناد مربوط.
  • برنامه ریزی ، اداره و نظارت بر امور کارپردازی، خریدهای داخلی و انبار مرکزی و ایجاد هماهنگی بین آنها.
  • دریافت فهرست ملزومات و لوازم اداری، تجهیزات آزمایشگاهی و وسایل فنی مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و تنظیم برنامه خرید آنها درچهارچوب ضوابط ذیربط.
  • تهیه و تدوین آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های لازم در زمینه نگهداری و استفاده بهینه از وسایل و تجهیزات و ارائه به مقام مافوق.
  • تلاش به منظور ارتقاء سیستم انبارداری و فراهم نمودن زمینه آموزش کاربران با هماهنگی واحدهای ذیربط.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق

معرفی و اهداف:

  • درخواست خرید کالاهای مورد نیاز با توجه به نقطه سفارش کالا
  • ثبت اسناد خریدهای کارپردازی
  • نگهداری آخرین آمار کالای وارده به انبار
  • نگهداری آخرین آمار کالای صادره از انبار
  • بررسی اجناس خریداری شده با برگه درخواست خرید
  • نگهداری اموال خریداری شده
  • تحویل کالاهای خریداری شده به واحدهای دانشگاه
  • تهیه گزارش‌های لازم جهت ارائه به مقام مافوق

 شرح وظایف رئیس اداره انبارها:

  • نظارت بر برگه‌‎های درخواست کالا از انبار
  • در صورت عدم وجود کالای مورد نیاز واحدها در انبار تکمیل فرم درخواست کالا به مدیریت پشتیبانی ارسال می‌گردد
  • نظارت بر موجودی انبار، ورود و خروج لوازم و اجناس و کالا و امضای کلیه اسناد مربوطه
  • نظارت بر امر دسته‌بندی، تفکیک کالا از نظر نوع، جنس و تعیین محل مناسب برای نگهداری کالا
  • نظارت بر تهیه فهرست کالاهای سریع‌الفساد، مواد منفجره و آتش‌زا جهت اعلام به مقام مافوق
  • نظارت بر رعایت دقیق نکات ایمنی و بهداشتی در جابجایی و نگهداری کالا و اقلام انبار
  • تقسیم وظایف و نظارت بر عملکرد و امور اداری کارکنان تحت سرپرستی
  • نظارت بر موجودی انبارهای واحدهای دانشگاهی
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق