مدیریت بودجه و تامین اعتبار

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار:

  • بررسی و تعیین اعتبار کلیه درخواست های هزینه‌ای و سرمایه‌ای که تعهد پرداخت ایجاد می‌نماید و یا منجر به پرداخت می‌شود
  • تائید اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به برنامه نظام نوین مالی دانشگاه
  • ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تأمین اعتبار به مهر ««تأمین اعتبار شد»»
  • گرد آوری منبع لازم بمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی
  • اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه
  • نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات
  • همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
  • پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی.