نام مدیر:
مدرک تحصیلی:
تلفن مستقیم:
تلفن داخلی:
پست الکترونیک:
حوزه های تحت سرپرستی
عنوان حوزه | تصویر مدیر حوزه | نام و نام خانوادگی مدیر حوزه | سمت | اطلاعات تماس | داخلی |
---|
شرح وظایف
شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار:
- بررسی و تعیین اعتبار کلیه درخواست های هزینهای و سرمایهای که تعهد پرداخت ایجاد مینماید و یا منجر به پرداخت میشود
- تائید اسناد پرداخت یا ایجاد تعهد با توجه به برنامه نظام نوین مالی دانشگاه
- ممهور نمودن کلیه مدارک و ضمائم مربوط به تأمین اعتبار به مهر ««تأمین اعتبار شد»»
- گرد آوری منبع لازم بمنظور انجام اظهار نظر در خصوص تأمین اعتبار اقلام درخواستی
- اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداری ابلاغ و تخصیص بودجه
- نگهداری مطلوب اطلاعات مربوط به اعتبارات
- همکاری با سایر واحدهای امور مالی در زمینه صدور اسناد حسابداری لازم
- پاسخگویی به مسئولین ذیربط در خصوص وضعیت اعتبارات مصوب و دریافتی.