رد کردن و رفتن به محتوا
- اداره امور استخدام – انتصاب،انتقال، ماموریت، ترفیع ،مرخصی و بازنشستگی کارکنان (اعم از اعضاءهیات علمی و کارکنان غیر آموزشی و شاغلین مشاغل کارگری) طبق قوانین و مقررات .
- تهیه و تنظیم کلیه احکام پرسنلی کارکنان با توجه به مقررات مصوب.
- اظهارنظر و پاسخ به سئوالات واحدهای مختلف درمورد مسائل پرسنلی .
- تنظیم فهرست احتیاجات پرسنلی براساس پیشنهادات واحدها پس از هماهنگی با مدیریت برنامه و بودجه و تشکیلات و سایر واحدهای ذیربط و انجام کلیه ءمراحل امور استخدام و تامین نیازهای پرسنلی دانشگاه برابر مقررات .
- انجام امور ترفیع، ارتقاءکارکنان برابر مقررات مربوط با همکاری واحدهای ذیربط .
- همکاری درامور آموزش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه براساس نیازهای آموزشی مورد لزوم و برنامه های تنظیم شده توسط مراجع ذیصلاح .
- تهیه آمار و نمودارهای مختلف پرسنلی .
- حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی اعم از جاری و راکد وغیره .
- هماهنگی در امور مربوط به مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به امور اداری و رسیدگی و کنترل اطلاعات و مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر واحدها .
- ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه مقررات استخدامی و طبقه بندی مشاغل و اظهارنظر درمورد آنها .
- اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحدهای مربوط .
- بررسی پیشنهاد انتصاب کارکنان و تطبیق آنها با مقررات و قوانین دراجرای طرح طبقه بندی مشاغل و انجام امور مربوط.
- تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای دانشگاه .
- ارائهءخدمات مشورتی درکلیه زمینه های استخدامی، اداری و طبقه بندی مشاغل .
- جمع آوری و تنظیم اطلاعات پرسنلی و آمار کلیه کارکنان دانشگاه در زمینه های مورد لزوم و همکاری لازم با واحدهای ذیربط در این مورد .
- همکاری با دفتر برنامه ریزی و بودجه و تشکیلات در تهیه آمار و اطلاعات لازم دانشگاه.
رفتن به بالای صفحه