اداره کارگزینی کارکنان

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

  •  اداره امور استخدام – انتصاب،انتقال، ماموریت، ترفیع ،مرخصی و بازنشستگی کارکنان (اعم از اعضاءهیات علمی و کارکنان غیر آموزشی و شاغلین مشاغل کارگری) طبق قوانین و مقررات .
  • تهیه و تنظیم کلیه احکام پرسنلی کارکنان با توجه به مقررات مصوب.
  • اظهارنظر و پاسخ به سئوالات واحدهای مختلف درمورد مسائل پرسنلی .
  • تنظیم فهرست احتیاجات پرسنلی براساس پیشنهادات واحدها پس از هماهنگی با مدیریت برنامه و بودجه و تشکیلات و سایر واحدهای ذیربط و انجام کلیه ءمراحل امور استخدام و تامین نیازهای پرسنلی دانشگاه برابر مقررات .
  • انجام امور ترفیع، ارتقاءکارکنان برابر مقررات مربوط با همکاری واحدهای ذیربط .
  • همکاری درامور آموزش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه براساس نیازهای آموزشی مورد لزوم و برنامه های تنظیم شده توسط مراجع ذیصلاح .
  • تهیه آمار و نمودارهای مختلف پرسنلی .
  • حفظ و نگهداری پرونده های پرسنلی اعم از جاری و راکد وغیره .
  • هماهنگی در امور مربوط به مقررات و آئین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای مربوط به امور اداری و رسیدگی و کنترل اطلاعات و مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر واحدها .
  • ارائه پیشنهادهای لازم در زمینه مقررات استخدامی و طبقه بندی مشاغل و اظهارنظر درمورد آنها .
  • اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان با همکاری واحدهای مربوط .
  • بررسی پیشنهاد انتصاب کارکنان و تطبیق آنها با مقررات و قوانین دراجرای طرح طبقه بندی مشاغل و انجام امور مربوط.
  • تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای دانشگاه .
  • ارائهءخدمات مشورتی درکلیه زمینه های استخدامی، اداری و طبقه بندی مشاغل .
  • جمع آوری و تنظیم اطلاعات پرسنلی و آمار کلیه کارکنان دانشگاه در زمینه های مورد لزوم و همکاری لازم با واحدهای ذیربط در این مورد .
  • همکاری با دفتر برنامه ریزی و بودجه و تشکیلات در تهیه آمار و اطلاعات لازم دانشگاه.