اداره اموال و حسابداری انبار

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

مسئولیت و جمع آوری و نگهداری حساب اموال به عهده این اداره می باشد به طوری که کلیه اجناس اموالی خریداری شده برای دانشگاه بایستی به رویت عینی مسئولین این اداره برسد و پس از ثبت در دفاتر مربوط و نصب شماره اموال لازم، تحویل واحد درخواست کننده می گردد و صورت ریز این اموال را در آخر سال به وزارت دارایی اعلام نمایند.

  •  ثبت اموال و سامانه اموال و نگهداری  دفاتر اموال
  •  نگهداری انبار و سامانه انبار
  • ثبت کلیه اموال منقول دانشگاه در سیستم نرم افزاری.
  • تنظیم صورتجلسه تحویل و تحول اموال بین همکاران.
  • اطلاع رسانی دقیق و به موقع اموال تحویلی همکاران دانشگاه.
  • صدور پروانه خروج موقت اموال و پیگیری جهت بازگرداندن آن.
  • گزارش اموال مسروقه، آسیب‌دیده و یا از بین رفته، استفاده نامطلوب و یا غیرمجاز و سایر موارد به مدیر مالی دانشگاه.
  • نگهداری اوراق قرضه و ضمانتنامه ها
  • نظارت و اظهار نظر در خصوص انتصاب و تغییر و تحول امناء اموال
  • جمع آوری اطلاعات اموال واحدهای تابعه و تنظیم حساب اموال موسسه
  • نظارت بر حفظ و حراست و نگهداری حساب اموال و نظارت بر فروش اموال اسقاط و مازاد
  • نظارت بر انبارگردانی اموال منقول و اعمال کنترل های مقطعی لازم
  • ارائه گزارش های لازم جهت مدیریت

 شرح وظایف انباردار :

  • دریافت، کنترل و انطباق کالاهای خریداری شده توسط کارپرداز با درخواست خرید.    
  • صدور قبص انبار پس از کنترل کالاهای خریداری شده.
  • صدور حواله انبار برای کلیه کالاها در زمان خروج از انبار.
  • ارسال حواله انبار کلیه کالاهای سرمایه ای به اداره اموال دانشگاه‌.
  • صورت برداری از کالاهای موجود در انبار در فواصل معین و برنامه‌ریزی به موقع خرید و جایگزین نمودن کالاها.