مدیریت حسابداری و هزینه

default-featured-image

نام مدیر:

مدرک تحصیلی:

تلفن مستقیم:

تلفن داخلی:

پست الکترونیک:

حوزه های تحت سرپرستی

عنوان حوزه تصویر مدیر حوزه نام و نام خانوادگی مدیر حوزه سمت اطلاعات تماس داخلی

شرح وظایف

  • انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب ، تهیه تراز عملیات و تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر
  • کنترل و نظارت لازم بر عملکرد حسابداران تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها و ارائه راهنمایی های لازم به آنها
  • بررسی لازم در مورد صورت حسابهای تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات مالی
  • انجام رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی و پرداختها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط
  • کنترل صورت مغایرت بانکی وحسابهای مرتبط و رفع اختلاف موجود
  • نظارت بر امور اموال دانشکده و دفاتر اموالی و سیاهه های مربوطه
  • نظارت بر شناسایی، واریز و ثبت درآمدها در سیستم نوین مالی
  • همکاری با مدیریت تشکیلات، آموزش و بودجه برنامه ای دانشگاه در تهیه و تنظیم بودجه دانشکده
  • تهیه و تنظیم صورت وضعیت عملکرد اعتبارات سالانه دانشکده و ارائه به دانشگاه
  • همکاری لازم با واحد حسابرسی دانشگاه و حسابرسان مستقل دانشگاه
  • انجام سایر امور مربوطه طبق دستور ما فوق مطابق مقررات