دوشنبه ٠١ آبان ١٣٩٦
پشتیبانی
صفحه اصلی > پشتیبانی و منابع انسانی > اداره رفاه 
اداره رفاه

باسمه تعالی

     

شرح وظايف اداره رفاه كاركنان:

  • برنامه ريزي و نظارت و اداره امور رفاهي و گردشگري كاركنان
  • برنامه ريزي و تلاش به منظور توسعه تسهيلات رفاهي كاركنان و انعقاد قرارداد با مجموعه هاي فرهنگي،ورزشي،تفريحي و ارائه تخفيف جهت استفاده کارکنان و اعضاء هیأت علمی
  • برنامه ريزي و نظارت بر انجام امور مربوط به تسهيلات بانكي همانند وام هاي خريدخودرو،خريد کالا و قرض الحسنه و......
  • برنامه ريزي، برگزاري و ارزيابي سفرهاي زيارتي و سياحتي
  • ارتباط با ادارات رفاه سازمانها و دانشگاههاي ديگر و برنامه ريزي جهت استفاده از امكانات رفاهي آنان.
  • برنامه ريزي منظم و دقيق و كارشناسي و مشاوره با كارشناسان مجرب بيمه جهت عقد قرارداد بیمه تکمیلی
  • ارائه بيمه هاي متنوع ديگر همانند بيمه مسئوليت ، بيمه بي نام، بيمه آتش سوزي و...
  • انجام امور مربوط به تهيه و توزيع بسته های سبد ارزاق
  • تشكيل و نظارت بر شركتهاي تعاوني مصرف و مسكن.
  • انجام امور مربوط به بیمه خدمات درمانی از جمله: تمديد بيمه، تعویض دفترچه و صدوردفترچه جدید و ابطال دفترچه بیمه درمانی افرادی که از پوشش بیمه خارج می شوند.

 

کلیه حقوق برای مؤسسه آموزش عالی آل طه محفوظ است