مدیریت امور اداری

  • تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت وسالم­ سازی محل­ کار وتأمین ­بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
  • تأمین وسایل ارتباطی و مخابراتی مورد نیاز در جهت تسهیل انجام ارائه خدمات
  • برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
  • پیش بینی نیازهای دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین هزینه آنها
  • برنامه ­ریزی جهت شرح وظایف و عملکرد بخش خدماتی
  • رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات از طریق فرم های مربوطه
  • نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنمایی های لازم
  • حفظ و نگهداری ساختمان، تأسیسات ایمنی، مخابرات، آتش نشانی و .....
  • کنترل و دفع زباله، نظافت عمومی و نظارت بر امر بهداشت ساختمان
  • نظارت و کنترل امور مربوط به آبدارخانه و پذیرایی جلسات
  • کنترل و بکارگیری و نظارت بر فعالیت و عملکرد نیروهای خدمات، تأسیسات و ...
  • کنترل عمومی کلاسها از نظر تجهیزات شامل صندلی ­ها، وایت برد، روشنایی، رنگ، گرمایش، سرمایش و سایر موارد
  • نظارت بر امور دفتری و بایگانی حوزه امور عمومی