مدیریت امور اداری
شرح وظایف مدیریت امور اداری
-
انجام امور استخدامی اعضای هیات علمی و کارکنان اداری ،صدور احکام مربوط به انتصاب،ترفیع،مرخصی ،ماموریت و بازنشستگی و غیره
-
اجرای صدور احکام مربوط به بورسیه ها.
-
همکاری با گروه های آموزشی دانشکده ها جهت تجهیز و توسعه آزمایشگاه ها.
-
استعلام بها از سازمان ها و مؤسسات دولتی ، خصوصی توسط مامورین خرید .
-
انجام امور مربوط به مناقصات و مزایده ها با همکاری و نظارت مستقیم معاونت پشتیبانی ومنابع انسانی، مدیریت مالی و گروه حقوقی دانشگاه.
-
برنامه ریزی و نظارت برای ایجاد تسهیلات لازم در امر حمل و نقل وسایل و لوازم واحدها و نیز برنامه ریزی و ایجاد تسهیلات در حمل و نقل سرویسهای کارکنان دانشگاه .
-
تنظیم اسناد کالاهای خریداری شده و ارسال آن به امور مالی دانشگاه جهت رسیدگی .
-
برنامه ریزی امور انبارداری و نظارت برنحوه نگهداری و ورود و خروج کالاها و ایمنی و حفاظت از آنها.
-
نظارت برانجام امور خدماتی و تدارکاتی دانشگاه .
-
دریافت درخواست کالا از واحدهای مختلف و ثبت و پیگیری آن تا تحویل کالا .
-
انجام هماهنگی درامور خرید و سفارشات داخلی وخارجی.
-
نظارت بر نحوه تنظیم لیست اقلام تدارکاتی واحدهای مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه.
-
نظارت ، هماهنگی و تقسیم کار بین کلیه واحدهای تابعه مدیریت
-
تنظیم گزارش های ماهیانه و سالیانه جهت ارائه به مقام بالاتر.
-
فراهم نمودن تسهیلات لازم در رفت و آمد کارکنان اداری و آموزشی.
-
اعطای وام های ضروری بر حسب ضرورت بین پرسنل دانشگاه.
-
بررسی امکانات مالی دانشگاه جهت رفاه کارکنان آموزشی و اداری.
-
امتیازبندی و توزیع عادلانه اجناس کمیاب در صورت واگذاری به دانشگاه بین پرسنل دانشگاه.
-
همکاری با مدیریت مالی جهت واریز حق بیمه و سایر کسورات قانونی کارکنان
-
انجام امور مربوط به تامین خدمات بیمه درمانی و تهیه دفترچه های خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه.
-
اقدام به تامین امکانات رفاهی از قبیل فروشگاه تعاونی مصرف ،شرکت تعاونی مسکن ،صندوق قرض الحسنه و ایجاد امکانات ورزشی.
-
انجام کلیه امور مربوط به ارزشیابی کارکنان.
-
آماده نمودن پرونده های اعضای هیات علمی جهت طرح در هیات ممیزه دانشگاه با همکاری معاونت آموزشی و دفتر ریاست.
-
صدور احکام ماموریت تحصیلی،فرصت مطالعاتی،ماموریت های آموزشی و اداری اعضاءهیات علمی.
-
حفظ و نگهداری سوابق و پرونده های اساتید دانشگاه.
-
نظارت بر ساعات ورود و خروج کارکنان اداری.
-
انجام امور استخدامی کارکنان و اعضای هیات علمی بر اسای مقررات و آیین نامه های مربوطه .
-
اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی کشور.
-
کنترل و نظارت بر کار ادارات تابعه و ایجاد هماهنگی بین فعالیت های آنها.
-
همکاری نزدیک بامدیریت تشکیلات و بهبود روشها و اظهارنظردر تنظیم و اجرای طبقه بندی مشاغل برای کارکنان دانشگاه .
-
تشکیل پرونده های پرسنلی برای کلیه کارکنان.
-
حفظ و نگهداری کلیه بخشنامه ها ،قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی.
-
پیش بینی ترفیع و تاریخ بازنشستگی اعضای هیات علمی و کارکنان بخش اداری جهت تامین و برآورد اعتبارات لازم.
-
پیش بینی کادرهیات علمی واحدهای آموزشی و کارکنان بخش اداری با همکاری واحدهای ذیربط و مدیریت برنامه و بودجه و تشکیلات و بهبود روشها.
اهداف و برنامه ها
-
به کارگیری سیستم الکترونیکی اطلاع رسانی خدمات مالی
-
ایجاد سیستم حسابداری تعهدی
-
ایجاد سیستم یکپارچه درآمدهای اختصاصی (وصولی) در سطح دانشگاه
-
به روز رسانی وضعیت اموال دانشگاه
-
برخورداری از بایگانی متمرکز، امن و دارای فضای کافی در رابطه با اسناد مالی
-
افزایش رفاه نسبی همکاران از خدمات مالی دانشگاه