اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد۱۴۰۲-۱۴۰۱

۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۴۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۹۳۲

 

 

 

ضمن عرض تبریک قبولی ، به اطلاع پذیرفته شدگان محترم میرساند پذیرش و ثبت نام شامل دو مرحله می باشد و انجام هر دو مرحله الزامی است:

مرحله اول : ثبت نام اینترنتی(غیرحضوری)در تاریخ های 12 و13 شهریورماه  با مراجعه به سایت،www.aletaha.ac.ir منوی ثبت نام ورودی جدید

مرحله دوم : مراجعه (حضوری)  به ساختمان  دانشگاه  جهت تکمیل پرونده  ،در تـاریخ های 14 و15 و 16 شهریور ماه1401

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری:

- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) که درآن معدل دوره کارشناسی(لیسانس) قید شده باشد.

-اصل  و تصویرکارت ملی- و شناسنامه(تمام صفحات)

-6 قطعه 4*3

-تبصره: ارائه  مدرک   کاردانی  که  معدل در آن قید شده باشد توسط پذیرفته شدگان  دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته  الزامی است.

  • ویژگی های برتر

  • مدرک معتبر وزارت علوم

 

 

کلیهی مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آلطه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر و به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری میرسد و به لحاظ اعتبار، هم‌تراز با دانشگاههای دولتی و در بالاترین رده، ارزیابی میشود.

         

  •  موقعیت مکانی دانشگاه

دانشگاه آلطه در داخل شهر تهران و در منطقهی غرب تهران، واقع در منطقه شهران قرار دارد و از این حیث جهت رفت و آمد اساتید و دانشجویان، شرایط بسیار مناسبی دارد. در قسمت انتهایی صفحه، مسیرهای رفت و آمد ارائه شده است.

  • غذای دانشجویی

روزانه وعدهی غذایی دانشجویی (یارانهای) با بهترین کیفیت  و قیمت مناسب جهت استفاده دانشجویان  درسلف  دانشگاه، ارائه میشود که قابل دسترسی و سفارش آنلاین برای کلیهی دانشجویان از طریق سیستم اتوماسیون تغذیه است. ضمناً بوفه دانشگاه، جهت رفاه حال دانشجویان محترم دایر می باشد.

  • شهریه و وام دانشجویی

شهریه دانشگاه آلطه مطابق مصوبه هیات امنا، زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعیین میگردد و درمقایسه با دانشگاه آزاد و سایر دانشگاههای شهریه پرداز کمتر است. همچین دانشجویان می توانند از وام بلندمدت و تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی و باز پرداخت وام پس از فارغ التحصیلی، جهت پرداخت شهریه استفاده نمایند.

  • خوابگاه

دانشگاه ، دانشجویان غیر بومی را به خوابگاههای خودگردان مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری معرفی می نماید .

  • فضای دانشگاهی و امکانات و تجهیزات مناسب

دانشگاه دارای فضای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با امکانات مجهز شامل کلاسها ، سایتهای متعدد آموزشی، فضاهای متعدد کارگاهی و آزمایشگاهی با بهترین تجهیزات، اینترنت پرسرعت  (که به صورت وایرلس در تمام محوطه‌ی دانشگاه قابل دسترس است)، دسترسی به مقالات فارسی و لاتین ،سالن مطالعه و کتابخانه، نمازخانه، سالن غذاخوری و بوفه و... جهت استفاده اساتید و دانشجویان است.

  • انجمنهای علمی و کانونهای فعال

رشتههای مختلف دانشگاه آلطه دارای انجمنهای علمی و کانونهای فرهنگی فعال هستند و تحت حمایت دانشگاه، هر ساله دانشجویان فعال در این زمینه، در مسابقات دانشجویی مقام بالایی را کسب نمودهاند که جهت رزومه علمی و کاری دانشجویان، نقطه قوت تلقی میشود.

  • پژوهشکدههای علمی

کلیهی رشتههای دانشگاه دارای حداقل یک پژوهشکده بوده، که اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان در مقاطع مختلف و بهخصوص در مقطع کارشناسی ارشد در آن فعال هستند. پژوهشکدهها وظیفهی ارتباط دانشگاه با صنعت را دارا بوده و ضمناً انواع کارگاهها و کلاسهای آموزشی خارج از سرفصلهای درسی دانشگاه را هدایت میکنند.

آیین نامه تخفیفات دانشجویی

آیین نامه تشویقات دانشجویی

جهت دریافت کد رشته های دانشگاه آل طه کلیک نمایید.

جهت دریافت بروشور معرفی دانشگاه آل طه کلیک نمایید.

باستحضار دانشجویان عزیز می رساند، با عنایت به ابلاغ و تأکید وزارت عتف مبنی بر لزوم تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان توسط تمامی دانشجویان، خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به تکمیل هر دو کارنامه از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

جهت دریافت کارنامه سلامت جسم  کلیک نمایید.

جهت دریافت کارنامه سلامت روان کلیک نمایید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ساعات اداری  8 تا 16 به واتساپ09214543410 پیام بدهید.

 


( ۹ )